Ångest!

Skit inte bloggat sen i måndags eller söndags:P? mitt minne har aldrig varit bra men iallfall. Man tänket alltid att man ska göra dte men dte blir aldrig av sen känns det som man har haft tusen sakor att göra fast man inte gjort ett skit:P

Måndags: Ja i måndags var vi som sagt i danmark vi var väll 9 st och dte var super trevligt nästa gång blir det köpenhamn:D På kvällen åkte jag till malmö bara och tog dte lugnt.

Tisdag: vaknade i malmö så passajag hunde och så för alla andra sov:P så fanny och jag gick ohc köpte lite mat för vi var jätte hungriga;P sen skulle jag tärffat min fru men var helt slut och orkade verkligen inte ;( så gick bort till pappas jobb så lämna vi bud sne åkte och handla. Sen var jag tvungen att hämta cykeln hos richard för hade den där:P så snackade lite med han sen var han snäll och körde mig hem:D skönt skönt.  sen somnade jag:P

Onsdag: jobba jag hela dagen:P sen på kvällen kom jim,richard och jenny vi kolla tv sne vi kvart i tolv så gick vi en runda:D mycket skönt. sne gick dom vid 2 men jag somna typ halv var helt slut och skulle upp  och jobba;O

Torsdag: packade dte sissta innan jag åkte till jobb så lämna vi av jenny på vägen:D sen jobb ganska lugn dag pappa stack vi strax innan lunch han,mamma,kalle och rogge e ju i amsterdam tills på måndag kväll:) så bor i malmö på hansa nu under helgen:D

Imorgon och på lördag e jag ledig :D ska dockl träffa maria för en shopping tur på lördag och dte ska bli skit roligt:D Sen på kvällen ska jag hem till en tjejkompis och dricka:D

Sen jobb ett par timmar på söndag och måndag:P sen börjar ju skolan:P
Men ha det så braaa pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0