Lovet e slut:/

Skit lovet e redan slut:( sjukt tråkigt, kommer inte palla skolan fram tills sommaren men tur vi har ganska många studiedagar och dena veckan har vi bara tema vecka:Pskönt skönt

Iallfall, helgen har varit bra hade det trevligt hos frans i fredag och jenny i lördags:) Jobb har bara varit lugnt och skönt:D roligt när man får pengarna sen:D

Jenny och cicci var här och höll mig sällskap igår var mycket trevligt, dom stack vid halv två sen somna jag en stund efter det:)


Idag kommer föräldrana,rogge och kalle hem :D hoppas dom köpt någonting till mig:D ska nig grilla här ikväll kanske eller så gör vi något annat med fläskfilen:P får se när emma kommer.

Nu snackar jag bara med frugis och drick chai latte som jag var nere och köpte, sjukt gott :D

Och förlåt för min stavning men att titta vad jag skriver och rätta är inte min starka sida:P ahha

Ha det bra pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0