Sjuksjuk!

God morgon eller God eftermiddag:P
Haft en as jobbig natt har bara spytt och gått på toa hela natten:( jättte jobbigt vet inte varför eheller för tror inte jag fått influensan iallfall. men men mår bättre nu men e helt slut ohc trött..

Ikvällen e det öppet på slagt för oss från 16 år och brossan sma innan ich fråga om dom skulle sätta upp oss på listan men det var man ju tvungen att tacka nä till:(

Imorgon blir dte iallfall shopping på förmiddagen sen till jenny på kcällen för att dricka lite :D sen jobb söndag måndag, fats bara om jag e frisk sp jag verkligen inte fått influensan för dte pallar jag verkligen inte med:8

Nej ska krypa ner i soffan nu och kolla tv, pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0