Frukost!



Hade jätte svårt att somna igår men lyckades till sist:) hade ställt klockan på halv tio men klockan nio stod mamma och knacka på dörren så fick gå ner och äta frukost med henne sen nu har jag packat färdig och sånt men lär ju dröja en timme innan vi ska åka hem.:) men men sen har jag och syrran lyckats slarva bort fjärrkontrollen:S hm det dyker väll upp får vi hoppas. Ska iallfall bli skönt att komma hem men har en uppsats jag måste skriva som ska vara inne på tisdag och jag har inte kommit allt för långt på den:/ men men får väll göra det ikväll för jag tänkte åka till malmö imorgon för har studie dag:D kanske hinner träffa brossan en stund om han orkar.

Hörs mer sen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0