Söndag!





Jaa bilderna på kläderna jag köpt får vänta lite för dom verkar inte viljas laddas upp här ännu vet inte varför:/ e ju fortfarande nu här så tar ett tag att lära sig men men. Men iallfall lämnade väll göteborg vid halv ett och var hemma vid 3 tiden då jag skynda mig upp men packningen coh tvättade håret snabbt för storsyrran ville till entre så fick åka dit och gå en runda:) hittat 3 jackor vet inte vilken eller vilka jag ska ha ännu får se:) träffade även min äldsta bror christian var mycket trevligt. Fick även 3 par trosor av syrran :D mycket snällt av henne:P Nu har jag precis ätit och sånt blir väll att jobba lite på uppsatsen för imorgon blir det in till malmö för att träffa brossan:D så ha en mysig söndagskvälll

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0