:(

I lördags var vi ju hos richard var mycket trevligt förutom att min mobil gick sönder:( har fortfarande inte lämnat in den:(
Träffade mamma och pappa i söndags efter dom kommit hem från sin resa fick en parfym guccis luktar sjukt gott:D sen en mascara och örhänge med:D tack så mycket.
Sen åkter jag hem till maria för att snacka skit i 4 timmar även spela kort då jag vann alla omgångarna. :D
Sen var det ju måndag:( och man skulle till skolan. blev inget bad för mig var lite förkyld och hade hosat så sov istället sen så tog jag jenny och cicci bussen till skolan så missar vi den i dalby så vi fick sitta där en timme sen när vi kom till skolan var vår lektion inställd så tog det lugnt och åt lunch. Sen hade vi salong oh lärde oss sax över kam. var skit roligt fast man e ju alltif lite så första gången vi ska prova något nytt:D sen åkte jag och jenny för att träna men träna bara en stund för hade sjukt ont i min mage:S sen så när jag skulle gå till bussen hade jag så ont att jag knappt kunde gå så mamma hämtade mig vid bussen och när jag kom hem tog jag alvedon och sov men det hjälpte inte har fortfarande ont i magen så har varit hemma från skolan idag:/ Vet inte vad det e , det  e liksonm inte magknipp utan att det gör ont när jag går och rör mig och sen när jag rör och trycker på magen gör det oockså ont:( har det inte gått över till imorgon så ska vi till sjukan:/
Nej ska krypa ner i sängen igen och kolla tv och tycka synd om mig själv..

pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0