Helgen!




Fredag!

Har inga bilder sen i fredags men det var iallfall jag,rebecca,sandra,elin på bilden sen även jenny,cicci och maria som hade en mysig tjejkväll:D riktigt roligt var dte iallfall:D det tackar vi för:)

Lördag!

Vaknade vid nio så gjorde jag mig i ordning och åkte till entre med syrran sen träffa vi upp min bror christian utanför så gick vi en runda där inne innan vi gick bort till jobb en sväng . Sen åkte jag med syrran hem och käka chinabox:D sen tog jag och rebecca bussen hem till mig skulle på krök/fest igentligen men det sket sig så vi åkte hem till richard där dte var lite folk och hade dte trevligt sen körde martin oss hem:D tack så mycket för det:P

Söndag!

Vaknade för en timme sen så har jag coh rebecca precis ätit frukost sen ska vi fixa oss sen ska jag åka in till borssan:) 

Hoppas alla haft en bra helg, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0