Helgen:D




Var ju en skit tråkig lördag så åkte hem till syrran:) så var hon hos fiffi så var va där och lämnade bort hennes barn för dom skulle ut på kvällen. Sen skynda vi oss hem för båda två var ute i sista minuten med att fixa sig . Sen kom vi fram till att jag också skulle med för först skulle dom på fest/middag i lund sen blev det någon fest i stp sen hem till någon kille innan dom skulle ut. Jag kunde dock inte följa med för hade inte leget:( tråkigt, men blev endå en mysig natt:D sen vaknade jag vi halv två då syrran gjode pannkakor till oss:D sen möte vi fiffi och gick och hyrde film och moröter+dippa. Sen hem kolla film så kom sofie en sväng , senåkte jag hem till jenny där cicci också var så har vi snckat och sånt dom närmsta timmarna:D sen nu ska jag sova ska upp halv åtta för att hinna hem och fixa mig inna jag ska möta upp dom andra och vi ska åka till danmark:D ska bli riktigt mysigt:D

pusssss och sov gott <22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0