Hihi<3

Idag var jag hos tandläkaren i morse ju som jag sa och dte gick bara bra kändes bara skit skumt att vara bedövad på ena sidag läppen rörde sig knapp ju:P var skit roligt när jag skulle äta för när jag drack kände jag inte dricka mot läppen:P hehe hade matte idag också blev inte mycket gjort där inte men skit samma e endå färdig med skitet:P Efter skolan stack jag och jenny coh träna så det blev lite förbränning sen bara hem och tat dte lugnt sen nu varit och handlat inför tjejkvällen imorgon:D kommer bli skit roligt tror jag och längtar som fan:D haha
Asså när vi åkte hem idag från skolan satt där en alkis och sov på bänken flabba så jag höll på att dö skit rolig var han. sen vakna han till och tände en cigg sen somna han igen :P skit roligaste idag:P hahah neeej sov gott alllaa pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0