Myspys!

Go kväll allesamman:D Har alla en rolig fredagskväll? Själv har det blivit en mysig kväll i brossan/rogges lägenhet med syrran för passar lilla DeeJay Lakeborn:P Haha Idag var det sista dagen på praktiken fick en liten present och blommma:D Trivdes jätte bra där och frågade om kan kunde praktisera där i 2 så vi får hoppas på det bästa:D
Sen åkte jag bara direkt hit till malmö med syrran som hållt man sällskap en stund men som vi följde till bussen för en stund sedan:/ lite tråkigt hatar att vara själv men men. Emma kommer väll vid 2 tiden dom andra trillar väll in vid 4 och då får vi hoppas jag sover för ska kanske träffa maria på stan vid tolv om hon orkade för mitt lilla hjärta har blivit sjuk igen och det e jätte synd om henne det e alltid något som inte stämmer och kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara:( Men älskar dig hur konstig du än blir eller vad som än händer:P

Ps hoppas hon läser deta:P haha

Jajaj nu ska jag slänga mig på soffan igen och kolla sex and the city avsnitten och hoppas på att lillen somnar så man slipper hålla koll på honom, han e så bussig:P

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0