Onsdas natt!

Skit har varit riktigt dålig på att uppdatare nu när jag bor lite hos brossan och rogge:P Man orkar liksom inte .
Något roligt är att jag börjat praktisera började då igår :) igår fick jag inte göra så mycket men idag har jag både färgat,schamponerat och stylat ett hår:) Mycket roligt att få testa och lära sig hur det är att jobba med en riktig människa och inte något dock huvud:P Det jobbiga e att man kommer knappt i säng förre 3 på nätterna så man e lite trött på morgonen men det går:) Fast har sovmorgon imorgon ska inte vara där fråns klockan 1 så har lång sovmorgon och dte gillar vi skarpt:D

På lördag åker mina föräldrar till grand canaria skönt för dom:P har då huset med lillasystern en hel vecka:D mycket skönt faktiskt. Tror micke skulle vara där lite också:)

Hoppas något skojjisgt händer till helgen:D som det ser ut nu blir det nog chillkrök på fredag kanske sen på lördag vet jag inte:P men meeen måste gåå passar lilla DeJaay Lakeborn en lite chihuahua som är mega söt kommer blid på den också antagligen imorgon;) men passar den lite nu för emma och kalle stack ut och skulle handla mat och så fort dom kommer ska jag krypa ner i sängen och sova:D

pussspussss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0