RegnRegn:(

God morgon allesammans:D Igår hade jag skola mellan halv nio och kvart över tio:P kände inta alls lönt:( Gjorde min redovisning och den tog 2 min 35 s tror jag:P haha jaja klarar G i allfall;)
Jag jenny och cicci stannade en stund påskolan och så åt vi lunch sentog vi bussen så hämtade mamam mig i dalby så handla vi lite sen hem:D Det var så himla fint väder ute igår också helt underbart;D
Sen gjorde jag inte mycket försökte fixa massa musik för på kvällen var lite folk här så drack vi och hade det trevligt:) mysigt:D

Vaknade vid halv tio för frans skulle fiska idag:P haha Så har duschat och plockat undan lite och städat där uppe nu. Ibland e man riktigt duktig och klockan e inte ens tio över elva:P 
Men vad ska man hitta på idag?:( skit tråkigt väder man kanske ska till malmö eller staffanstorp:P 
Ikväll händer inte mycket tror jag jag e ganska trött:( 

 Ha en bra regning dag mina vänner:D pussspusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0