Stressig morgnon:S

God morgon alla snyggingar:D själv ser man förjävlig ut för skulle ta bussen hem nu tio över åtta men så kom jag på att bussen går prick åtta nu på morgonen och klockan var liksom tjugo i och jag låg i sängen i trosor:S jaa på med byxer sen skynda mig till bussen men han precis;):P sen när jag kommer hem uppptäcker jag att mitt skoskav på en foten har blöt och det e blod i skon:S vilken morgon:)
Nu har jag ätit frukost ska snart hoppa in i duschen och fixa mig innan jag ska till danmark men jenny,cicci,jim,richard,martin sen några kompisar till richard:P Tror dtekommer bli sjukt mysigt så länge dte inte regnar:P hehe
Ska försöka hitta kamran så vi kan fota lite tänkte jag:D

Ha det bra allesammans nu första dagen på lovet:D<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0