Uppdatering:P

Skit jag har varit jätte dålig på att uppdatera men har bott hos min bror i en vecka och det har bara inte blivit av:P Men men lite om helgen.


Fredags: Praktiken på dagen sen på kvällen stack jag till richard där det var fest men stack redan vid halv 1 för skulle till malmö skulle träffa fanny också men hon sket i det. Så stack direkt till brosan där dte bara var emma hemma med lilla DeJaay. Snacka lite och sånt sen somna vi.

Lördag: Vaknade sent sen så städa lite och sån för rogges pappa och tjej skulle komma och äta innan dom skulle ut på fyller runda kan man säga:P Sen på kvällen så kom maria så kollade hon jag,claudia,emma och maria film och hade det mysigt:) Dom andra kom väll hem vid 3 halv fyra och rogge var riktigt full sen somnade jag vid 6 tiden:P

Söndag: Rogge skulle jobba så ringde klockan sen gick jag coh claudia också upp sen passa vi hunden för kalle och emma skulle träffa kalles mamma och syster som var över från danmark. Sen kom dom upp en stund och drack en kopp kaffe . Handlade även en vår jacka komer bilde på den sen:;) åkte hem vid 6 tiden sen åkte micke och jag och sola och köpte mat sen bara chillla vi framför tv . Somnade typ vid 11 riktigt tidigt:O

Måndag: Idag var dte praktik mellan 10 och 1 sen hem städat lite och sånt sen somna jag två timmar. sen nu har vi varit och handlat blir oxfile och kroketter till midddag:D

pusspusss på er alla:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0